1 diena
Pirmą vakarą
pedagogės dalyvavo susipažinimo vakaronėje, kurios metu
susipažino su kitais kursų dalyviais iš įvairių šalių:
Lenkijos, Suomijos, Austrijos, Graikijos, Slovakijos,
Vokietijos ir Vengrijos. Mokytojos pristatė savo
mokyklą, savo šalį. Susipažino su kitų šalių kultūromis
ir ugdymu. Vakaronės metu kursų dalyviai turėjo galimybę
paragauti nacionalinių Portugalijos patiekalų.
|
2 diena
Diskutavo
apie tvarumo plėtojimo tikslus ir klimato kaitą.
Žaisdami įvairius žaidimus (nearpod, kahoot), mokėsi
kaip tvarkyti ir rūšiuoti atliekas, taip pat kaip
pagerinti esamą situaciją pasaulyje. |
3 diena
Dalyviai
sužinojo kas yra tvarumas, žaisdami žaidimą aptarė
tvarumo žingsnius. Dirbdami grupėse sudarinėjo atsakingo
išteklių vartojimo planą ir jį pristatė kolegoms. Išmoko
apskaičiuoti savo paliekamus ekologinius pėdsakus. |
4 diena
Kursų dalyvės
mokėsi kaip žmonija galėtų sumažinti išteklių naudojimą,
kalbėjo apie atliekų tvarkymo sistemas. Atliko praktinį
darbą: kaip iš nenaudojamo daikto pasigaminti naują. Iš
marškinėlių pasigamino rankinę. Suvokė svarbą į tokius
projektus įtraukti mokinius ir mokytojus. |
5 diena
Dalyvės
lankėsi Lipor atliekų perdirbimo įmonėje, stebėjo, kaip
yra rūšiuojamos, perdirbamos ir pernaudojamos atliekos.
Savanoriavo įmonės parke genėjo eukaliptus ir
prisidėjo prie eukaliptų tvoros statybos. |
6 diena
Užsiėmimų
tema jūrų, vandenynų užterštumas, grėsmė jūros
gyvūnijai ir augmenijai. Dalyvės susipažino su plastiko
rūšimis. Atliko praktinį darbą: iš smėlio ir vandens
atskyrė natūralias ir plastiko medžiagas. Žiūrėjo
mokomuosius filmus apie gamtos tausojimą. Dalyvėms buvo
įteikti sertifikatai. |
|