|
Mūsų CREDO - pripažink ir priimk
Ispanija
1 diena
Susipažinome
su Maltos, Ispanijos, Rumunijos delegacijų atstovais.
Naudodami Karuselės metodą, patarėme pagrindines
taisykles, lūkesčius, galimas baimes ir indėlį
dalinantis patirtimi. Susipažinome su galimais
kultūrinais iššūkiais. Dirbdami grupėse, modeliavome
šiuolaikinio mokytojo įvaizdį daugiakultūrėje klasėje.
Naudodami svogūno metodą, reflektavome apie įgytą
patirtį tarptautinėje komandoje. |
2 diena
Inkliuzinis (įtraukusis)
mokymas ir kultūra. Išankstinis nusistatymas ir
stereotipai, tolerancijos ribos įvairių kultūrų
klasėje. Diskutavome apie inkliuzinio mokymo poreikį ir
svarbą. Modeliavome vaidybines situacijas, ieškojome
problemų sprendimo būdų, aptarėme 5 įtraukaus
mokymo(-si) žingsnius. Kūrybiškai pristatėme savo šalį,
regioną, mokyklą. |
3 diena
21-o amžiaus
mokymo(-si) kompetencijos ir įgūdžiai. Aptarėme
neformalaus ugdymo procese taikomus metodus: šešių
kepurių, istorijų kūrimo, minčių lietaus, durstinio ir
kt. Daugiakultūrėje komandoje diskutavome apie kūrybiško
mokytojo savybes šiuolaikinėje mokymo aplinkoje.
Pasidalinome naudojamais metodais sužadinti mokinių
kūrybiškumą ir motyvaciją, kad mokymas(-is) taptų
patrauklesnis. Pasidalinome įžvalgomis, ką reiškia outdoor
education (mokymas(-is) kitoje aplinkoje) kiekvienam
kursų dalyviui. Aptarėme socialinius įgūdžius, būtinus
šiuolaikinėje visuomenėje. Išmokome naują 5 pirštų
įsivertinimo būdą. |
4 diena
Konfliktai ir
jų sprendimo būdai. Dirbome neformalioje aplinkoje
miesto parke. Susipažinome su galimais konfliktų
šaltiniais, konfliktų tipais. Dalindamiesi patirtimi,
pristatėme konfliktines situacijas, naudodami žaidimą ABCD, ieškojome sprendimo būdų. Lektoriai pristatė 5
strategijas kaip suvaldyti konfliktą. Modeliavome
konfliktines situacijas, bandėme jas išspręsti,
naudojant vieną iš strategijų. |
5 diena
Neformalaus
ugdymo(-si) metodai. Formavome komandinio darbo
įgūdžius. Mūsų užduotis buvo atrasti Ispanijos
kultūrinius ypatumus, susipažinti su tradicijomis,
naudojant photo voice ir treasure hunt metodus.
Aptarėme mokytojo kaip lyderio, mediatoriaus, mentoriaus,
derybininko, kaučerio vaidmenis. Debatų pagalba
dalinomės įspūdžiais, įžvalgomis ir patirtimi.
Įsivertinome, naudodami istorijų kūrimo metodą
(kortelės, kubeliai). |
6 diena
Motyvacija. Aptarėme motyvacijos tipus. Lektoriai
pristatė ARKS modelį kaip skatinti ir išlaikyti mokymosi
motyvaciją. Naudodami world coffee metodą, aptarėme
mokymosi aplinkos svarbą. Kalbėjome apie stakeholderių
(pagalbininkų) vaidmenį ir įtaką, skatinant mokinių
motyvaciją. Lektoriai pristatė video medžiagą,
skatinančią palaikyti mokinių motyvaciją, siekti
užsibrėžtų tikslų, nepasiduoti ištikus nesėkmei.
Sudarėme asmeninį tobulėjimo planą, naudojant
žaidybinius metodus. |
7 diena
Grupių
dinamika. Aptarėme grupės ir komandos panašumus ir
skirtumus. Susipažinome su 4 pagrindiniais Tuchmano
grupės formavimo būdais, su Belbin galimais vaidmenimis
grupės viduje. Aptarėme formalius ir neformalius
mokymosi stilius. Modeliavome pamoką duota tema,
naudodami vieną iš stilių. Komandoje aptarėme sukurtus
pavyzdžius, dalinomės įžvalgomis ir patirtimi. |
8 diena
Sklaida. Kūrėme projekto sklaidos planą, atitinkantį
Europos komisijos reikalavimus. Dėliojome gaires
būsimiems tarptautiniams bendradarbiavimo projektams.
Diskutuodami daugiakultūrėje komandoje, aptarėme ar buvo
pateisinti mūsų lūkesčiai, darėme išvadas. Buvo įteikti
sertifikatai. |
|