Psichologė Indrė Gumbaragienė
Susisiekti galite:
Telefonais:
8 340 65391
Elektroniniu paštu:
zumaite@gmail.com
PSICHOLOGINĖS
PAGALBOS MOKYKLOJE ORGANIZAVIMAS
Pagalba mokykloje mokiniui
teikiama, kai kreipiasi:
- mokinys (savarankiškai);
- mokinio tėvai (globėjai,
rūpintojai);
- mokytojai, gavę mokinio tėvų
(globėjų, rūpintojų) sutikimą.
Mokiniai į mokyklos psichologą
kreipiasi, kai:
- susiduria
su mokymosi sunkumais, nenori mokytis ar lankyti pamokų;
- nori
atrasti, koks mokymosi stilius jiems padės pasiekti geriausių
rezultatų moksle;
- susiduria
su įvairiomis baimėmis: lankyti mokyklą, kalbėti prieš klasę, rašyti
kontrolinius, laikyti egzaminus ir kt.;
-
nori pagerinti savo bendravimo
įgūdžius: išmokti valdyti neigiamas emocijas, susidraugauti,
atsisakyti drovumo;
- nori
išmokti kūrybiškai spręsti problemas;
- susiduria
su liūdesiu ar nerimu;
- gedi
artimo žmogaus ar naminio gyvūnėlio;
- liūdi dėl
to, kad skiriasi/išsiskyrė ar išvyko gyventi į užsienį tėvai (ar
vienas iš jų);
- nori
pasikalbėti su suaugusiuoju, kuris jo nebaus ir neišduos;
- susiduria su sudėtingomis
gyvenimiškomis situacijomis: kur stoti mokytis ir pan.;
- abejoja dėl savo gebėjimų bei
talentų;
- nori atsisakyti žalingų
įpročių;
- nori tobulėti kaip asmenybė ir
t. t.
Mokinių tėvai į mokyklos
psichologą kreipiasi, kai:
-
nori sužinoti vaiko nesėkmių mokykloje priežastis ir spręsti su
jomis susijusias problemas (mokymosi motyvacijos, nepažangumo,
pamokų nelankymo ir t.t.);
- nori, kad jų vaiko gebėjimai
būtų psichologiškai įvertinti dėl specialiojo ugdymo paskyrimo;
- nori patobulinti bendravimo su
vaiku ar vaiko auklėjimo įgūdžius;
- tiki, kad santykius su vaiku
gerinti įmanoma ir niekada ne vėlu;
- vyksta skyrybų procesas ir
tėvai rūpinasi vaiko psichologinės gerovės išsaugojimu;
- pasikeitė vaiko elgesys ir
tėvai neatranda elgesio pokyčių priežasčių;
- vaikas mikčioja ar jam
pasireiškia tikas;
- vaikas agresyvus, negebantis
valdyti neigiamų emocijų;
- rūpinasi vaiko saugumu
mokykloje;
- vaikas konfliktuoja su
mokytoju ar klasės draugais;
-
nori sužinoti ar kyla klausimų apie vaiko raidos ypatumus ir t. t.
Mokytojai į mokyklos psichologą
kreipiasi, kai:
- nori nustatyti vaiko
nesėkmingo mokymosi prielaidas ir bendradarbiauti padedant vaikui
pasiekti jo gebėjimus atitinkančius rezultatus;
- nori parengti ir įgyvendinti
mokymosi ar elgesio gerinimo priemones, individualizuoti ugdymą;
- nori sukurti palankų klasės
mikroklimatą;
- nori paskatinti vaiko mokymosi
motyvaciją;
-
susiduria su krizinėmis situacijomis: smurtą šeimoje patiriantis
ugdytinis, ugdytinio gedėjimas, savižudybė ir pan.
Kaip
realiai atrodo konsultacijų eiga?
-
Pirmo susitikimo metu susitariama dėl laiko. Esant galimybei,
trumpai pasikalbama apie tai, kokio pobūdžio problema.
-
Susitinkama sutartu laiku, tuomet vyksta konsultacija. Sutariama dėl
kitų konsultacijų laiko (jei tai reikalinga).
Konfidencialumas: Informacija apie
psichologinės pagalbos gavėją, jo problemos turinį ir teiktą
psichologinę pagalbą yra konfidenciali. Ji gali būti prieinama tik
specialistams ar kitiems asmenims, kurie yra susiję su jo asmenybės ir
ugdymosi problemų sprendimu.
TAI SVARBU
-
Mokyklos psichologas
ne gydytojas, jis nediagnozuoja ir negydo ligų.
-
Psichologas padeda spręsti sunkumus, bet nepadaro to
už jus.
-
Psichologinė pagalba yra savanoriška, patys
nuspręsite, ar ją priimti.
Teikiama psichologinė pagalba gali būti derinama su socialine
pedagogine, specialiuoju pedagogu ir specialiąja pagalba.
Psichologės darbo savaitės trukmė 5 darbo dienos, iš
viso 40 val. per savaitę.
KONSULTACIJŲ LAIKAS |
Pirmadienis
8.00 10.55 val.
11.55 14.40 val. |
Antradienis
8.55 10.55 val.
11.55 12.50 val. |
Trečiadienis
8.55 10.55 val.
11.55 13.45 val. |
Ketvirtadienis
8.00 10.55 val.
11.55 13.45 val. |
Penktadienis
8.55 11.25 val.
|
|
PIETŲ PERTRAUKA 11.00 11.30
VAL. |
Specialiojo pedagogo - logopedo pagalba
mokykloje
|
Specialusis pedagogas
logopedas metodininkas Dainius Mauricas
Susisiekti galite:
Telefonais:
8 340 65391, 8 614 17962
Elektroniniu paštu:
dainius.mauricas@gmail.com
Specialiojo pedagogo teikiamų paslaugų tikslas
didinti mokinio, turinčio specialiųjų ugdymosi poreikių, ugdymosi
veiksmingumą, siekiant vaiko asmeninės pažangos.
Specialiojo pedagogo veiklos turinys:
-
atlieka pradinį pedagoginį mokinių stebėjimą, vertinimą;
-
nustato žinių, mokėjimų, įgūdžių, gebėjimų lygį;
-
teikia individualią, pogrupinę, grupinę pagalbą mokiniams,
turintiems specialiųjų poreikių įsisavinant ugdymo turinį;
-
lavina mokinių, turinčių specialiųjų ugdymosi poreikių
sutrikusias funkcijas, atsižvelgiant į mokinių gebėjimus, ugdymo
galimybes, mokymosi ypatumus;
-
teikia pagalbą mokytojams, rengiant ugdymo programas mokiniams,
kuriems paskirta specialioji pedagoginė pagalba;
-
teikia pagalbą mokytojams, mokinių, turinčių specialiųjų
poreikių tėvams (globėjams, rūpintojams) ir kitiems asmenims,
tiesiogiai dalyvaujantiems ugdymo procese, ir juos konsultuoja;
-
dalyvauja mokyklos Vaiko gerovės komisijos veikloje;
-
taiko savo darbe specialiosios pedagogikos naujoves;
-
teikia individualias konsultacijas ir
metodinę pagalbą tėvams (globėjams, rūpintojams) vaiko ugdymosi
klausimais.
Logopedo pagalbos tikslas
šalinti kalbos bei kalbėjimo sutrikimus, lavinti vaiko kalbinius
gebėjimus. Nuo sutrikimo sunkumo priklauso pratybų intensyvumas,
trukmė ir pobūdis. Logopedinės pagalbos efektyvumas priklauso nuo
logopedo ir mokinių tėvelių bendradarbiavimo.
Logopedo veiklos kryptys:
-
Įvertina mokinių kalbos raidą, nustato kalbos bei kalbėjimo
sutrikimų pobūdį.
-
Įvertina ir numato palankiausias sutrikusios kalbos plėtotės,
korekcijos priemones ir būdus.
-
Dirba su mokiniais individualiai ir pogrupiais, taiko
specialiojo poveikio priemones kalbos bei kalbėjimo sutrikimams
šalinti. Lavina sutrikusias funkcijas, taiko specialius darbo
būdus bei metodus.
-
Dalyvauja Vaiko gerovės komisijos darbe.
PRIĖMIMO VALANDOS
|
Pirmadienis
10 14 val.
14.30 16.40 val.
|
Antradienis
10 14 val.
14.30 16.40 val.
|
Trečiadienis
10 14 val.
14.30 16.40 val.
|
Ketvirtadienis
10 14 val.
14.30 16.40 val.
|
Penktadienis
10 14 val.
|
|
PIETŲ PERTRAUKA 14.00
14.30
VAL.
|
|
|
Visada esate laukiamas/-a
mano kabinete (III a.)
|
|
|
Socialinė pedagoginė
pagalba mokykloje |
Vyresnioji socialinė pedagogė Asta Pažėrienė
Susisiekti galite:
Telefonais:
8 340 65391,
8 675 38403
Elektroniniu paštu:
dalastas@gmail.com
Pagrindinis socialinės pedagogės veiklos tikslas:
Teikti socialinę pedagoginę pagalbą mokiniams,
tėvams/globėjams ir mokytojams.
Tikslai:
·
Padėti mokiniui
įgyvendinti lygias galimybes į švietimą, šalinti
mokyklos nelankymo priežastis.
·
Spręsti mokinių
socializacijos problemas.
·
Padėti mokytojams geriau
suprasti mokinį ir jo poreikius.
Uždaviniai:
·
Teikti individualią ir
grupinę socialinę pagalbą mokiniams.
·
Organizuoti komandinį
darbą su mokiniais, turinčiais kompleksinę negalią,
elgesio, mokymosi
motyvacijos ir lankomumo problemų.
·
Vykdyti bendradarbiavimą
su pedagogais ir kitomis institucijomis.
·
Kartu su socialiniais
partneriais vykdyti darbą su mokinių šeimomis.
·
Atstovauti mokinių teises
teisėsaugos institucijose.
Socialinės
pedagogės
darbo savaitės trukmė 5 darbo dienos, iš viso 36
val. per savaitę.
KONSULTACIJŲ LAIKAS |
Pirmadienis
9 10 val.
12 14 val. |
Antradienis
8 10 val.
12 14 val. |
Trečiadienis
8 10 val.
12 13 val. |
Ketvirtadienis
9 11 val.
13 15 val. |
Penktadienis
8 10 val.
12 13 val. |
|
PIETŲ PERTRAUKA
11.00 11.30 VAL. |
Darbo laiko paskirstymas ir
planavimas gali būti keičiamas dėl darbo turinio ypatumo
ir pasirinktų darbo metodų ar būdų sudėtingumo. |
|
Mokiniai gali
kreiptis, jei:
·
Turi problemų bendraudamas
su bendraamžiais, mokytojais, tėvais ar globėjais.
·
Patiri patyčias.
·
Kyla sunkumų moksluose ir
nori apie tai pasikalbėti.
·
Nežinai kokią profesiją
pasirinkti.
·
Nori pasidalinti savo
rūpesčiais ir problemomis, ir kartu ieškoti sprendimų.
·
Nori tiesiog pasidžiaugti
sėkme.
|
Tėvai ar globėjai gali kreiptis, jei:
·
Šeimą ištiko krizinė
situacija (ištuoka, prievarta šeimoje, skurdas, netektis
ir kt.).
·
Nori pasitarti vaiko
globos ir auklėjimo klausimais.
·
Neranda bendros kalbos su
savo vaiku.
·
Nori pasidalinti savo
rūpesčiais.
·
Nori tiesiog pasidžiaugti
sėkme.
·
Nori gauti socialinę
pagalbą.
|
Pedagogai gali kreiptis, jei:
-
Nori pasitarti mokinio auklėjimo,
ugdymo klausimais.
-
Neranda bendros kalbos su mokiniu,
jo tėvais ar globėjais.
-
Nori pasidalinti savo rūpesčiais.
-
Nori tiesiog pasidžiaugti sėkme.
-
Nori pasikviesti į klasės valandėlę
ar pamoką.
|
Visada esi
laukiamas/-a mano kabinete (III a.)
|
|
Sveikatos priežiūros specialistė VIDA TALUTIENĖ
sesuovida@gmail.com
Darbo laikas: |
PIRMADIENIS |
ANTRADIENIS |
KETVIRTADIENIS |
PENKTADIENIS |
7:00-18:08 |
7:00-18:08 |
7:00-18:08 |
- |
VISUOMENĖS SVEIKATOS PRIEŽIŪROS SPECIALISTĖS
VIDOS
TALUTIENĖS DARBO PLANAS 2021/2022M.M.
1. Informacijos apie kasmetinius sveikatos profilaktinius
patikrinimus kaupimas, informacijos apibendrinimas.
1.1 Pranešimai mokyklos (atskirų klasių) vadovams apie mokinių
sveikatą.
1.2 Dienynų užpildymas skiltyje žinios apie mokinių sveikatą.
1.3 Duomenų pateikimas visuomenės sveikatos centrams.
2. Pagalba kūno kultūros mokytojams komplektuojant kūno kultūros
ugdymo grupes.
2.1 Sudaro fizinio pajėgumo grupių sąrašus.
2.2 Stebi kūno kultūros pamokas, dalyvauja sporto renginiuose.
2.3 Atlieka mokinių sveikatos rodiklių analizę.
3. Mokyklos aplinkos atitiktis visuomenės sveikatos priežiūros
teisės aktų reikalavimams vertinimas.
3.1 Vertina mokyklos patalpų valymo kokybę.
3.2 Vertino mokyklos aplinką (patalpų apšvietimas, mikroklimato
režimas, suolų būklė, ugdymo patalpų, stadionų būklė).
4. Užtikrina traumų ir nelaimingų atsitikimų prevenciją mokykloje.
5. Mokinių maitinimo organizavimo priežiūra.
5.1 Sudaro sąrašus vaikų, kuriems reikalingas tausojantis
maitinimas.
5.2 Organizuoja diskusijas Sveikas ir nesveikas maistas.
6. Mokyklos sveikos gyvensenos projektų, programų, viktorinų
organizavimas ir dalyvavimas juose.
7. Pagalba mokiniams ugdant sveikos gyvensenos ir asmens higienos
įgūdžius.
7.1 Teikia individualias konsultacijas dėl sveikos gyvensenos ir
asmens higienos įgūdžių formavimas (mokiniams, tėvams, mokytojams).
8. Lėtinių neinfekcinių ligų rizikos veiksnių (alkoholio, tabako,
narkotikų vartojimas) paplitimo nustatymas.
8.1 Registruoja rizikos veiksnių paplitimą (padidėjusio antsvorio,
kraujospūdžio ir kt.).
8.2 Moko mokinius, mokytojus optimaliai gyventi , sergant tam
tikromis ligomis (alergijomis, astma, diabetu, epilepsija).
9. Pagalba
organizuojant mokinių imunoprofilaktiką.
9.1 Esant reikalui informuoti mokinius ir juos nukreipti pas
gydytoją dėl vakcinacijos.
9.2 Skleisti informaciją apie gripo profilaktinius skiepijimus.
10. Pirmosios medicinos pagalbos teikimas ir koordinavimas.
|