MOKYKLOS TOBULINIMO FILOSOFIJA
Mes tikime, kad:
-
Visi vaikai
pajėgūs mokytis. Geroje mokykloje kiekvienas mokinys daro pažangą.
-
Žinios yra
santykinės, o kaita nuolatinė. Turime išugdyti vaikų gebėjimą savarankiškai
mokytis ir poreikį lavintis visą gyvenimą.
-
Suteikdami
žinias ir pagrindinius mokymosi įgūdžius vaikus mokome mąstyti, vertinti,
kurti, bendrauti ir bendradarbiauti visuomenėje.
-
Mokykla pati
nuolat mokosi, kuria ir palaiko partneriškus santykius bendruomenėje,
vertina savo rezultatus ir prognozuoja perspektyvą.
-
Vadovavimas yra
ne asmeniui suteiktos pareigos, bet funkcijos, kurias (nukreipiami ir
skatinami vadovo) gali padėti vykdyti kiti darbuotojai, grupės, komandos.
VERTYBĖS
-
Santykiuose ir
struktūrose: kolektyvinis sprendimų priėmimas, įgalinimas ir lankstus
užduočių pasiskirstymas,
-
Strategijose:
jautrumas individualiems poreikiams, mokymasis bendradarbiaujant, problemų
sprendimas veikloje, įsivertinimas.
-
Aplinkos
atžvilgiu: atvirumas, mokiniams naudingi novatoriški sprendimai, kritiškas
kaitos vertinimas, partneriškas bendradarbiavimas.
-
Mokyklos
paskirtis - suteikti asmeniui dorinės, sociokultūrinės ir pilietinės brandos
pagrindus, bendrąjį raštingumą, technologinio raštingumo pradmenis, ugdyti
tautinį sąmoningumą, gebėjimą vertinti, pasirinkti ir mokytis toliau.
|